Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ważny komunikat dotyczący funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Wejherowie

UWAGA!

Ważny komunikat dotyczący funkcjonowania

Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 22 kwietnia 2020 r.

 

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 697) urzędy oraz jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym mają wykonywać je „w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów”.

 

Prezydent Miasta Wejherowa działając na podstawie § 13 ust. 3 ww. rozporządzenia informuje, że do odwołania Urząd Miejski w Wejherowie wykonuje większość zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

 

Mieszkańcy Miasta proszeni są o załatwianie spraw:

  • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie (wykaz numerów telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html),

  • drogą elektroniczną (miasto@wejherowo.pl),

  • przez platformę ePUAP (ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka),

  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84 – 200 Wejherowo,

  • poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach
    7.30 – 14.00
    )Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu, za wyjątkiem pism składanych bezpośrednio na stanowisku obsługiwanym przez pracownika Kancelarii Ogólnej (tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. oferty przetargowe).

 

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Wejherowie dokładają wszelkich starań, aby pomimo stanu epidemii załatwiać wszystkie sprawy w możliwie najkrótszym terminie. Priorytetowo będą traktowane zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, tj. sprawy z zakresu:

 

- rejestracji stanu cywilnego,

- ewidencji ludności i dowodów osobistych,

- pomocy społecznej,

- świadczenia usług komunalnych,

- administracji architektoniczno – budowlanej,

- ochrony środowiska.

 

Klientów Urzędu, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Klienci zgłaszający się do Urzędu Miejskiego w Wejherowie proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze budynku przy ul. 12 Marca 195 i stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów. Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa,
tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), zakrycie nosa i ust, obowiązkowa dezynfekcja rąk. Zwracamy uwagę, że w szczególnych sytuacjach, osoby oczekujące na załatwienie sprawy mogą zostać poproszone o poczekanie na zewnątrz budynku.

 

Pomimo wprowadzanych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy o załatwianie spraw bez konieczności wizyty w Urzędzie.

 

Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na współpracę.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 21-04-2020 15:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-04-2020
Ostatnia aktualizacja: - 21-04-2020 15:09