Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE Prezydenta Miasta Wejherowa o przyjęciu dokumentu wymagającego udziału społeczeństwa

Wejherowo, 31.01.2022 r.

OGŁOSZENIE

Prezydenta Miasta Wejherowa

o przyjęciu dokumentu wymagającego udziału społeczeństwa


Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 2373 ze zm.), Prezydent Miasta Wejherowa

zawiadamia

o przyjęciu przez Radę Miasta Wejherowa Uchwałą Nr VIIIk/XXIX/407/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. dokumentu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego fragmentu miasta Wejherowa obejmującego część Śródmieścia.

 

Z treścią w/w dokumentu wraz z uzasadnieniem i podsumowaniem można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta w Wejherowie, w godzinach pracy urzędu po telefonicznym (tel. 58 677 71 43) lub drogą elektroniczną (e-mail: urbanistyka@um.wejherowo.pl) umówieniu terminu.

                                                                                                                                       Prezydent Miasta Wejherowa

                                                                                                                                              Krzysztof Hildebrandt

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Natalia Borkowska-Mudlaff 31-01-2022 14:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 31-01-2022
Ostatnia aktualizacja: - 31-01-2022 14:59