Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[ Zakończono] Podinspektor w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

Plac Jakuba Wejhera  8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym

 w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

ZK.2110.14.1.2021

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie: wyższe o kierunku prawo lub administracja lub dowolny i ukończone studia podyplomowe na kierunku administracja;
    2. umiejętności zawodowe: znajomość ustaw – o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, KPA, Prawo przedsiębiorców, o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń i aplikacji biurowych;
    3. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
    4. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    6. inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz odporność na stres.

 

  1. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,

 

  1. Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku:

1) z zakresu spraw związanych z działalnością gospodarczą:

Przyjmowanie i przesyłanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń, przygotowywanie i wydawanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym oraz zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego, przygotowywanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, odpowiedzi na pisma, prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdawczości.

2) z zakresu spraw związanych z wykonywaniem czynności w Kancelarii Ogólnej:

Odbiór korespondencji przychodzącej z poczty, obsługa programu e-kancelaria, wpisywanie przesyłek listowych do dziennika przychodzącej/wychodzącej korespondencji i ich dystrybucja w Urzędzie, rozliczanie nadanych przesyłek pocztowych, obsługa  centrali telefonicznej, wywieszanie ogłoszeń Urzędu i prowadzenie rejestru ogłoszeń umieszczonych na tablicy ogłoszeń, obsługa skrzynki e-mail Urzędu, udzielanie kompleksowej informacji o sprawach załatwianych w Urzędzie.

Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego oraz Sekretarza i Prezydenta Miasta.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
    2. praca pod presją czasu,
    3. wykonywanie pracy wiąże się z obsługą klienta bezpośrednio i telefonicznie,
    4. stanowisko narażone na stres,
    5. praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
    6. praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
    7. praca wymagająca przemieszczania się między budynkami Urzędu.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej  się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

           

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.14.1.2021 na stanowisko Podinspektor w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym” do dnia 24 września 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w sierpniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

Wejherowo, dnia 9 września 2021 roku                                                           


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

na wolne stanowisko urzędnicze

 

Podinspektor w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym   

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

ZK.2110.14.1.2021

 

            Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Kowalska zamieszkała w Wejherowie. 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Małgorzata Kowalska spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

Wejherowo, dnia 14 października 2021 roku

 

 

 
 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

 

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

                                                                 

                                                      

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 09-09-2021 14:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-09-2021
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Dzieliński 15-10-2021 13:43