Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki - Architekt Miasta w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU Nr  3/2020

na wolne stanowisko urzędnicze

Architekta/Zastępcy Kierownika

Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww.  wolne stanowisko urzędnicze został  wybrany

                                     Pan Zbigniew FALKOWSKI

zamieszkały w  Gdyni.

Uzasadnienie  :   Pan Zbigniew Falkowski spełnia wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

                                                                    Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

                                                                  Sekretarz Miasta Wejherowa

                                                             dr   Bogusław Suwara

     

Wejherowo, dnia 14  lutego 2020 roku.

 

 


PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA

OGŁASZA NABÓR Nr 3/2020

NA   WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Zastępcy Kierownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki – Architekta Miasta

 w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie:  wyższe :architektoniczne lub budowlane lub z zakresu planowania przestrzennego,
  • doświadczenie zawodowe: min. 4 lata stażu w tym 3 lata pracy w administracji publicznej w dziedzinie architektoniczno-budowlanej lub planowania przestrzennego,
  • obligatoryjne uprawnienia -  posiadanie uprawnień potwierdzających kwalifikacje zawodowe i przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
  •  umiejętności zawodowe –  umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera(edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program GEO_MAP), znajomość struktury samorządu, znajomość KPA, KC oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Inne – umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Mile widziana  osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

  1. Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku: prowadzenie procedur planistycznych obejmujących politykę przestrzenną gminy, wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego, Obsługa Systemu Informacji Przestrzennej (SIP), przygotowywanie dokumentów na bazie istniejących planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.
  2.  Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej  się o zatrudnienie,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  • kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I : analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności : doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej

ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „ Nabór Nr 3/2020 na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki – Architekta Miasta  w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia  31 stycznia 2020 roku do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie  3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone

w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip. wejherowo. pl / oraz na tablicach informacyjnych w

Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i  ul. 12 Marca 195.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV  powinny być  podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych

o realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO -  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016, oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2018.1000  ze zmianami).

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Prezydent Miasta Wejherowa z siedzibą przy Pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo.

Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@um.wejherowo.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Ogólno-Organizacyjny/Kadry Urzędu Miejskiego w Wejherowie.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim.

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres administratora danych,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO .

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

Wejherowo, dnia   21 stycznia 2020 roku

 

                                                                        Prezydenta Miasta Wejherowa

 

                                                                                         Krzysztof Hildebrandt

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 21-01-2020 20:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-01-2020
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Foryś 14-02-2020 15:27