Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] Inspektora ds. przekształceń własnościowych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA

 

OGŁASZA NABÓR Nr 12/ 2015

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektora ds. przekształceń własnościowych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,

  • wymagany profil (specjalność) - nie określa się

  • doświadczenie zawodowe - min. 3 lata pracy w jednostce samorządowej ,

  • obligatoryjne uprawnienia - nie wymaga się

  • umiejętności zawodowe - umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość struktury samorządu, znajomość KPA, oraz Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami,

  • pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

  • osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  1. Inne umiejętności:

umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
  1. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

w zakresie obrotu nieruchomościami: regulowanie stanu prawnego dróg publicznych, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, naliczanie opłat z tytułu trwałego zarządu oraz nadzór nad wykonywaniem trwałego zarządu, ustanawianie na nieruchomościach prawa użytkowania trwałego zarządu oraz nadzór nad wykonywaniem tego prawa, przygotowywanie umów użyczenia oraz nadzór nad ich wykonywaniem, współpraca w przygotowywaniu umów dzierżawy nieruchomości, współpraca w przygotowywaniu nieruchomości do sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej: w zakresie ewidencjonowania nieruchomości : sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, sporządzanie raportu o stanie technicznym obiektów budowlanych należących do gminnego zasobu nieruchomości; w zakresie spraw powierzonych przez Kierownika WGNiU: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego trybie dla którego przepisów ustawy Pzp nie stosuje się, wystawianie faktur VAT.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osoby dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
  • kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej

ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie Nabór na stanowisko Inspektora ds. przekształceń własnościowych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki do dnia 09 listopada 2015 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip. wejherowo. pl / oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12Marca195.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.

 

Wejherowo, dnia 28 października 2015 roku.

Prezydent Miasta Wejherowa

Krzysztof Hildebrandt


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

INSPEKTORA ds. przekształceń własnościowych w Wydziale  Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki 

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww.  wolne stanowisko urzędnicze została wybrana Pani:

Alicja WŁODARCZYK

zamieszkała w Wejherowie.

 

Uzasadnienie : Pani Alicja Włodarczyk  uzyskała największą liczbę punktów, spełnia wymogi formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie  w administracji samorządowej pozwalające na prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

Wejherowo, dnia 30 listopada 2015 roku.

                                                                                                                                                                               

Prezydent Miasta Wejherowa

    Krzysztof  Hildebrandt

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Trembowski 28-10-2015 12:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-10-2015
Ostatnia aktualizacja: Marcin Trembowski 28-10-2015 12:08