[Zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.20.2021
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- wymagany profil (specjalność): administracja lub zarządzanie lub prawo lub ekonomia lub zgodny z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1876) uprawniający do wykonywania zawodu pracownika socjalnego;
- umiejętności zawodowe – znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; obsługa komputera w środowisku MS Office,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, pracy z trudnym klientem, dobrej organizacji pracy, komunikatywność, dyskrecja, sumienność;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w administracji lub na stanowisku pracownika socjalnego
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową. Prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i energetycznego. Prowadzenie/sporządzanie zestawień w zakresie gospodarki mieszkaniowej. Przygotowywanie danych statystycznych w zakresie zadań Wydziału. Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych. Planowanie wydatków w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- praca pod presją czasu,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
- praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynków Urzędu,
- w sytuacjach wymagających – przeprowadzanie wywiadów w terenie.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.20.2021 na stanowisko Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych” do dnia 10 listopada 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie we wrześniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
|
Wejherowo, dnia 26 października 2021 roku
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.20.2021
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Luiza Lewińska zamieszkała w Wejherowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Luiza Lewińska spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
Wejherowo, dnia 24 listopada 2021 roku
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 26-10-2021 15:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 26-10-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 25-11-2021 12:04 |