[Zakończono] Podinspektor ds. archiwum zakładowego w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. archiwum zakładowego
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.19.2021
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe:
- wykształcenie wyższe: studia wyższe magisterskie ze specjalnością archiwistyka lub wyższe studia zawodowe ze specjalnością archiwistyka oraz minimum 1 rok pracy w administracji samorządowej
lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia oraz minimum 2 lata pracy w administracji samorządowej, w tym min. 1 rok pracy na stanowisku archiwisty w tych jednostkach;
-
- umiejętności zawodowe: znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, KPA, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń i aplikacji biurowych;
- inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz odporność na stres;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe: brak;
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Wejherowie, przechowywanie, zabezpieczenie oraz prowadzenie ewidencji przejmowanych i przechowywanych akt, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i przekazywania dokumentacji do archiwum oraz jej udostępniania,przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego, wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej i inicjowanie jej do brakowania, przygotowywanie akt i ich archiwizacja elektroniczna, wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- praca pod presją czasu,
- stanowisko narażone na stres,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
- praca wymagająca przemieszczania się między budynkami Urzędu,
- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami i wyjazdami służbowymi.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.19.2021 na stanowisko: Podinspektor ds. archiwum zakładowego” do dnia 18 października 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie we wrześniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 4 października 2021 roku
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. archiwum zakładowego
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.19.2021
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Klaudia Pawełas zamieszkała w Gniewinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klaudia Pawełas spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
Wejherowo, dnia 29 października 2021 roku
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 04-10-2021 15:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-10-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 29-10-2021 12:09 |