Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dane teleadresowe

UWAGA!

 

Ważny komunikat dotyczący funkcjonowania

Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 6 maja 2020 r.

 

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 792) urzędy oraz jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym mają wykonywać je „w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów”.

 

Prezydent Miasta Wejherowa działając na podstawie § 13 ust. 3 ww. rozporządzenia informuje, że do odwołania Urząd Miejski w Wejherowie wykonuje większość zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.


 

Mieszkańcy Miasta proszeni są o załatwianie spraw:

  • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie (wykaz numerów telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html), 

  • drogą elektroniczną (miasto@wejherowo.pl),

  • przez platformę ePUAP (ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka),

  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84 – 200 Wejherowo,

  • poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach
    7.30 – 15.30). Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu, za wyjątkiem pism składanych bezpośrednio na stanowisku obsługiwanym przez pracownika Kancelarii Ogólnej (tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. oferty przetargowe).


 

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Wejherowie dokładają wszelkich starań, aby pomimo stanu epidemii załatwiać wszystkie sprawy w możliwie najkrótszym terminie. Priorytetowo będą traktowane zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, tj. sprawy z zakresu:

 

- rejestracji stanu cywilnego,

- ewidencji ludności i dowodów osobistych,

- pomocy społecznej,

- świadczenia usług komunalnych,

- administracji architektoniczno – budowlanej,

- ochrony środowiska.

 

Klientów Urzędu, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Klienci zgłaszający się do Urzędu Miejskiego w Wejherowie proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze budynku przy ul. 12 Marca 195 i stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów. Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa,
tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), zakrycie nosa i ust, obowiązkowa dezynfekcja rąk. Zwracamy uwagę, że w szczególnych sytuacjach, osoby oczekujące na załatwienie sprawy mogą zostać poproszone o poczekanie na zewnątrz budynku. 

 

Pomimo wprowadzanych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy o załatwianie spraw bez konieczności wizyty w Urzędzie.


 

Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na współpracę.


 

Zasady obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Wejherowie

przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Wejherowie

od dnia 12 października 2020 r.

 

 

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1356) informuję, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną Miejski Konserwator Zabytków w Wejherowie wykonuje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego w poniedziałki w godz. 7.30-15.30 (tel. 58 677 71 41)
oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zabytki@wejherowo.pl.

 

 


UWAGA!

 

Aktualne godziny urzędowania Punktu Paszportowego znajdują się na stronie

Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego

 


 

Poprzednia wersja BIP-u (stan na 26.02.2010) znajduje się tutaj - kliknij 

Uwaga ! Kancelaria podawcza znajduje się wyłącznie w budynku Magistratu ul. 12 Marca 195

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo

tel. (058) 677-70-00, fax: (058) 672-12-57

e-mail: miasto@wejherowo.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na ePuap : /6119kdkwc7/skrytka

www.wejherowo.pl

NIP GMINA MIASTA WEJHEROWA: 588-10-00-993

REGON GMINY MIASTA WEJHEROWA: 191675215

---------------------------------

NIP URZĘDU MIEJSKIEGO W  WEJHEROWIE: 588-21-55-172

REGON URZĘDU MIEJSKIEGO W WEJHEROWIE: 000526251

Numer konta:

25 1160 2202 0000 0001 5278 2920

---------------------------------

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wejherowie

  Ratusz

Plac Jakuba Wejhera 8

7.30-15.30 od poniedziałku do piątku ( punkt informacji )

tel.  (58) 677-70-00

Kancelaria podawcza znajduje się w budynku Magistratu ul. 12 Marca 195

---------------------------------
 

Magistrat

 

ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo

7.30-17.00 poniedziałek

7.30-15.30 od wtorku do piątku 

tel.  (58) 677-70-00

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 20-01-2010 09:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Wojciech Dzieliński 20-01-2010
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Dzieliński 20-01-2010 09:27