Dane teleadresowe
UWAGA!
Ważny komunikat dotyczący funkcjonowania
Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 6 maja 2020 r.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 792) urzędy oraz jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym mają wykonywać je „w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów”.
Prezydent Miasta Wejherowa działając na podstawie § 13 ust. 3 ww. rozporządzenia informuje, że do odwołania Urząd Miejski w Wejherowie wykonuje większość zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Mieszkańcy Miasta proszeni są o załatwianie spraw:
-
telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie (wykaz numerów telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html),
-
drogą elektroniczną (miasto@wejherowo.pl),
-
przez platformę ePUAP (ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka),
-
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84 – 200 Wejherowo,
-
poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach
7.30 – 15.30). Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu, za wyjątkiem pism składanych bezpośrednio na stanowisku obsługiwanym przez pracownika Kancelarii Ogólnej (tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. oferty przetargowe).
Pracownicy Urzędu Miejskiego w Wejherowie dokładają wszelkich starań, aby pomimo stanu epidemii załatwiać wszystkie sprawy w możliwie najkrótszym terminie. Priorytetowo będą traktowane zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, tj. sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- pomocy społecznej,
- świadczenia usług komunalnych,
- administracji architektoniczno – budowlanej,
- ochrony środowiska.
Klientów Urzędu, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Klienci zgłaszający się do Urzędu Miejskiego w Wejherowie proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze budynku przy ul. 12 Marca 195 i stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów. Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa,
tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), zakrycie nosa i ust, obowiązkowa dezynfekcja rąk. Zwracamy uwagę, że w szczególnych sytuacjach, osoby oczekujące na załatwienie sprawy mogą zostać poproszone o poczekanie na zewnątrz budynku.
Pomimo wprowadzanych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy o załatwianie spraw bez konieczności wizyty w Urzędzie.
Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na współpracę.
Zasady obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Wejherowie
przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Wejherowie
od dnia 12 października 2020 r.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1356) informuję, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną Miejski Konserwator Zabytków w Wejherowie wykonuje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego w poniedziałki w godz. 7.30-15.30 (tel. 58 677 71 41)
oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zabytki@wejherowo.pl.
UWAGA!
Aktualne godziny urzędowania Punktu Paszportowego znajdują się na stronie
Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Uwaga ! Kancelaria podawcza znajduje się wyłącznie w budynku Magistratu ul. 12 Marca 195
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo
tel. (058) 677-70-00, fax: (058) 672-12-57
e-mail: miasto@wejherowo.pl
NIP GMINA MIASTA WEJHEROWA: 588-10-00-993
REGON GMINY MIASTA WEJHEROWA: 191675215
---------------------------------
NIP URZĘDU MIEJSKIEGO W WEJHEROWIE: 588-21-55-172
REGON URZĘDU MIEJSKIEGO W WEJHEROWIE: 000526251
Numer konta:
25 1160 2202 0000 0001 5278 2920
---------------------------------
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Wejherowie
Ratusz
Plac Jakuba Wejhera 8
7.30-15.30 od poniedziałku do piątku ( punkt informacji )
tel. (58) 677-70-00
Kancelaria podawcza znajduje się w budynku Magistratu ul. 12 Marca 195
---------------------------------
Magistrat
ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo
7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
tel. (58) 677-70-00
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 20-01-2010 09:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Wojciech Dzieliński | 20-01-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 20-01-2010 09:27 |