Sekretariat Rady Miasta
Sekretariat Rady Miasta
pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo
I piętro, pokój nr 17
tel. 58/ 677-70-26, 677-70-27
Podlega organizacyjnie pod Sekretarza Miasta Bogusława Suwarę,
merytorycznie pod Przewodniczącego Rady Miasta
Sekretariat Rady Miasta, który zapewnia obsługę administracyjną Rady i jej komisji oraz prowadzi sprawy kancelaryjno – techniczne, a w szczególności:
1. przyjmowanie materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji
oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
2. przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i ich archiwizowanie,
3. przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych
radnych,
4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z sesjami Rady i posiedzeniami jej komisji,
5. przekazywanie w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego uchwał Rady, których publikacja wynika z treści tych uchwał,
6. protokołowanie sesji Rady,
7. obsługa kancelaryjno-biurowa Rady,
8. prowadzenie rejestru uchwał Rady,
9. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
10. prowadzenie ewidencji korespondencji kierowanej do Rady.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 26-01-2010 14:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 26-01-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 20-02-2018 11:06 |