Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Opracowanie odrebnych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowe dotyczacych: zakres 1: uszczelnienia walu kanalu pomiedzy stawem, a kanalem srodkowym, remontu stawu oraz mostu nad rzeka Cedron, zakres 2: toalety automatycznej i sciezki do ul. Zamkowej oraz zespolu oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzajacym wode do stawu w parku w Wejherowie w ramach zadania Rewitalizacja parku im. Majkowskiego z opcja nadzoru autorskiego.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 


 

Wejherowo: Opracowanie odrębnych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dotyczących: zakres 1: uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem, a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostu nad rzeką Cedron, zakres 2: toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej oraz zespołu oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w parku w Wejherowie w ramach zadania Rewitalizacja parku im. Majkowskiego z opcją nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 25015 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 71 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie odrębnych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dotyczących: zakres 1: uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem, a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostu nad rzeką Cedron, zakres 2: toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej oraz zespołu oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w parku w Wejherowie w ramach zadania Rewitalizacja parku im. Majkowskiego z opcją nadzoru autorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 7 do SIWZ. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie zamówienia podstawowego zgodnie ze SOPZ tj.: a)Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dla zakresu 1 i zakresu 2 odrębnych, kompletnych dokumentacji projektowych (wielobranżowe projekty budowlane, wielobranżowe projekty wykonawcze ze szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi) b)Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu:decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z wymaganymi załącznikami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 2.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b)wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: 3)wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo nr 14 1160 2202 0000 0000 6196 3861. 4)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. 3.Formy wniesienia wadium. 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2)W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XII pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b) do e) musi być wystawione na Gminę Miasta Wejherowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 3)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 1)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej, jedno zamówienie (potwierdzone dowodem, że usługa ta została wykonana należycie) polegające na: wykonaniu dokumentacji projektowej, dla której wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę, lub zgłoszenie do właściwego organu zakończenia robót budowlanych, obejmującej w swoim zakresie remont i/lub budowę, i/lub przebudowę zbiornika małej retencji, lub cieku wodnego; 2)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej, jedno zamówienie (potwierdzone dowodem, że usługa ta została wykonana należycie) polegająca na: wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej w swoim zakresie technologię biologiczno-mechanicznego oczyszczania ścieków; 3)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej, jedno zamówienie (potwierdzone dowodem, że usługa ta została wykonana należycie) polegająca na: wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej budowę lub przebudowę lub rozbudowę urządzeń stacji pomp. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w jednym zadaniu zamówień wskazanych w pkt. 1), 2), 3) dla potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : 1)jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej; 2)jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3)jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących technologii uzdatniania wody (projektant/technolog), posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii uzdatniania wody (licząc do dnia składania ofert), w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 120 m3/godz, 4)jedną osobą, posiadającą niezbędne uprawnienia do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących oczyszczania biologicznego lub mechanicznego posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy urządzeń małej retencji lub rowów melioracyjnych wraz z systemem oczyszczania biologicznego lub mechanicznego; 5)jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 6)jedną osobą do projektowania zieleni. UWAGA 1! Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedną osobę w/w funkcji odpowiednio: /1), 2), 3), 4), 5), 6),/ celem potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. UWAGA 2! Przez uprawnienia do projektowania należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., Nr 65).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi, do których należy załączyć dowody. Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może złożyć ofertę z zachowaniem formy pisemnej, napisaną w języku polskim. 2.Oferta winna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3)Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdz. XII ust. 2 pkt 1. lit. b SIWZ. 4)Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Aktualizacja kosztorysów - 10
  • 3 - Skrócenie czasu reakcji na wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań - 15
  • 4 - Skrócenie czasu reakcji na uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ- projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: pokój 104, opłata 24,50 zł. Nr konta 25 1160 2202 0000 0001 5278 2920.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie wymienione w rozdz. IX ust. 1 SIWZ powinno zostać złożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2)Dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 2 - 3. SIWZ składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 4 albo odpowiadające im dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 4)Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 8 SIWZ składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. 5)Lista lub informacja, o której mowa w rozdz. IX ust. 6 pkt 1. SIWZ powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. 10.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty o których mowa w ust.1, 4 i ust. 6.pkt 1 nin. rozdziału dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Uszczegóławia się informacje zawarte w sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1.Zamawiający wymaga, aby zakończenie przedmiotu zamówienia nastąpiło w nw. terminach: Wykonanie zamówienia podstawowego do dnia 31.08.2016 r., z tym że: 1)w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest opracować i przekazać Zamawiającemu sporządzony i uzgodniony projekt koncepcyjny zgodny z SOPZ dla zakresu 1 przedmiotu umowy; 2)w terminie do dnia 29.07.2016 r. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletne dokumentacje objęte zamówieniem podstawowym wraz z kopiami złożonych w Starostwie Powiatowym w Wejherowie wniosków o wydanie decyzji pozwolenia na budowę i zawiadomieniami, wydanymi przez w/w organ, o wszczęciu postępowania w sprawie wydania oddzielnych decyzji pozwoleń na budowę dla każdego zakresu, zgodnie z SOPZ, 3)w terminie do 31.08.2016 r. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać i przekazać Zamawiającemu decyzje pozwolenia na budowę wraz z dokumentacjami, będącymi załącznikami do decyzji pozwolenia na budowę (czyli z pieczątkami Starostwa Powiatowego w Wejherowie). Za datę zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego przyjmuje się datę przekazania Zamawiającemu decyzji pozwoleń na budowę wraz z dokumentacjami, będącymi załącznikami do decyzji pozwoleń na budowę (czyli z pieczątkami Starostwa Powiatowego w Wejherowie). 2.Wykonanie opcji tj. pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji realizowanej w oparciu o dokumentacje projektowe stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego, w latach 2017-2020. Termin świadczenia usługi nadzoru autorskiego uzależniony będzie od zabezpieczenia środków w budżecie Zamawiającego i zostanie dostosowany przez Zamawiającego odpowiednio do terminu realizacji robót budowlanych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 10.03.2016.12.56.48_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2016-03-10 12:56:48 489,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 zalacznik_nr_7_1_do_siwz_budowa_zespoŁu_urzĄdzeŃ_oczyszczania.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 460,4KB 451 razy
2 zalacznik_nr_7_2_do_siwz_decyzja_2_216.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 1,2MB 85 razy
3 zalacznik_nr_7_3_do_siwz_geotechnika.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 7,2MB 89 razy
4 zalacznik_nr_7_4_do_siwz_lokalizacja_przedsiewziecia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 859,6KB 91 razy
5 zalacznik_nr_7_5_do_siwz__lokalizacja_przedsiewziecia_mapa_ewid.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 500,9KB 93 razy
6 zalacznik_nr_7_6_do_siwz_schemat_czaszy_basenu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 227,9KB 91 razy
7 zalacznik_nr_7_7_do_siwz_schemat_instalacji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 506,4KB 89 razy
8 zalacznik_nr_7_8_do_siwz_uzgodnienie_konserwator.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 12:56:32 347,1KB 94 razy
9 10.03.2016.13.01.12_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-10 13:01:12 466,8KB 124 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 17.03.2016.13.06.55_Zmiana_nr_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-17 13:06:55 752,3KB
2 18.03.2016.15.25.31_zmiana_2_do_SIWZ_oraz_zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-18 15:25:31 2,4MB
3 21.03.2016.07.12.51_zmodyfikowany_zal._nr_4_(str1z3_i2z3)_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-21 07:12:51 77KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 17.03.2016.13.10.05_Zmiana_ogloszenia-Zmiana_terminu_skladania_ofert.pdf 2016-03-17 13:10:05 339,6KB
2 21.03.2016.07.30.02_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_2.pdf 2016-03-21 07:30:02 56,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anita Romanowska 10-03-2016 12:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anita Romanowska 10-03-2016
Ostatnia aktualizacja: Marta Wittke 21-03-2016 07:30