Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[ Zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

Plac Jakuba Wejhera  8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich 

 w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

ZK.2110.9.2021

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie:  wyższe,
  2. doświadczenie zawodowe: min. 1 rok pracy w administracji,   
  3. obligatoryjne uprawnienia – prawo jazdy kat. B,
  4. umiejętności zawodowe – znajomość ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,  znajomość obsługi komputera,
  5. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Inne – posiadanie samochodu osobowego z wykorzystaniem do celów służbowych, umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne, komunikatywność, praca pod presją czasu.

 

  1. Wymagania dodatkowe: brak

 

  1. Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku: Wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodów osobistych oraz wydawaniem dowodów osobistych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wejherowie oraz wykonywanie pracy z mobilną stacją obsługi dowodów osobistych i realizacja czynności służbowych na terenie powiatu wejherowskiego, poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Wprowadzanie danych do rejestru dowodów osobistych i ich aktualizacja oraz wydawanie danych z rejestru. Usuwanie niezgodności w danych dowodów osobistych, unieważnianie dowodów osobistych. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Obsługa biurowa, w tym prowadzenie korespondencji. Przygotowywanie i przekazywanie danych statystycznych oraz przygotowywanie projektów sprawozdań. Realizacja pozostałych czynności określonych w dokumentach wewnętrznych Urzędu Miejskiego w Wejherowie i zadań zleconych przez Kierownika i Zastępcę Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
  • praca pod presją czasu,
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
  • praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem,
  • praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynków Urzędu.
  • prowadzenie samochodu prywatnego do celów służbowych,
  • wyjazdy służbowe na terenie powiatu wejherowskiego.

 

  1.  Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej  się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. kserokopię prawa jazdy,
  6. oświadczenie kandydata o gotowości korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych na terenie powiatu wejherowskiego,
  7. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

           

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.9.2021 na stanowisko Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich” do dnia 11 czerwca 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w kwietniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

 


Wejherowo, dnia  21 maja 2021 roku  

 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

                                                       


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

na wolne stanowisko urzędnicze

 

Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich  

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

ZK.2110.9.2021

 

            Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Celestyna Plichta zamieszkała w Luzinie. 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Celestyna Plichta spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

 

 

 
 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

 

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

 

 

 

 

Wejherowo, dnia 25 czerwca 2021 roku

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 21-05-2021 14:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-05-2021
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Dzieliński 29-06-2021 13:46