Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[ Zakończono] Podinspektor w Zespole ds. kadr  w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze 

Podinspektor w Zespole ds. kadr  
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

ZK.2110.8.2021

    Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Karolina Zielonka zamieszkała w Wejherowie.  
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Zielonka spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

Wejherowo, dnia 23 czerwca 2021 roku

                                                                  
                                                   

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa 
 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
 

         


 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

Plac Jakuba Wejhera 8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor w Zespole ds. kadr 

 w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

ZK.2110.8.2021

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie:  wyższe,
  2. wymagany profil (specjalność): prawo lub administracja lub ukończone studia podyplomowe w zakresie kadr i płac lub prawa pracy lub pokrewne  lub studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej,
  3. doświadczenie zawodowe: min. 2 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,  
  4. obligatoryjne uprawnienia – nie są wymagane,
  5. umiejętności zawodowe – znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks pracy oraz innych regulacji z zakresu prawa pracy,
  6. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Inne – komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy, odporność na stres, bardzo dobra znajomość obsługi programu Microsoft Word, Excel.

 

  1. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia spraw kadrowych w jednostce samorządu terytorialnego oraz ukończone szkolenia, kursy z wyżej wymienionego zakresu.

 

  1. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie spraw związanych ze sprawami osobowymi pracowników, a w szczególności: sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy związanych z zatrudnianiem pracownika, rozwiązaniem stosunku pracy i wszelkich spraw związanych ze stosunkiem pracy, prowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem regulaminu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa zatrudnienia w ramach współpracy z Urzędem Pracy, prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników, prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi oraz funduszem PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych poleceń służbowych.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
  • praca pod presją czasu,
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
  • praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego.

 

  1.  Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej  się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (potwierdzenie wymaganego stażu pracy w zakresie prowadzenia spraw kadrowych na podstawie np. zakresu czynności, nazwy stanowiska na świadectwie pracy, zaświadczeniu),
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I : analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.8.2021 na Podinspektora w Zespole ds. kadr” do dnia 4 czerwca 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicach informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w kwietniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

 

Wejherowo, dnia 20 maja 2020 roku

 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

                                   

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 20-05-2021 15:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-05-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Foryś 23-06-2021 17:58