Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] Inspektor - Samodzielne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektor – Samodzielne stanowisko

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

ZK.2110.5.2021

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Robert Kozłowski zamieszkały w Wejherowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Robert Kozłowski spełnił wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

Wejherowo, dnia 30 marca 2021 roku

 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR 
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor  -  Samodzielne stanowisko 

ZK.2110.5.2021

    1. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie: wyższe, 
    2) wymagany profil (specjalność): brak,
    3) doświadczenie zawodowe: min. 5-letni staż pracy w administracji publicznej w tym doświadczenie przy realizacji projektów unijnych,
    4) obligatoryjne uprawnienia – brak,
    5) umiejętności zawodowe – znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, 
    6) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków        wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
    7) osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8) nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    9) Inne – umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolność działania w sytuacjach stresowych.

    2. Wymagania dodatkowe: Mile widziana znajomość obsługi programów sprawozdawczych, znajomość systemu wspierającego realizację programów operacyjnych realizowanych w ramach Funduszy Europejskich – Platforma SL2014, umiejętność sporządzania wniosków o płatność oraz o dofinansowanie, wiedza ogólna w zakresie spraw społecznych, niepełnosprawności, kultury, sportu, infrastruktury i ochrony środowiska.

    3. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Analiza dokumentacji związanej z przynależnością Gminy do Stowarzyszenia Metropolitarnego wraz z obsługą wszystkich wydarzeń metropolitarnych (komisje tematyczne, rada Obszaru Metropolitalnego Gdańsk Gdynia Sopot oraz Walne Zgromadzenie Członków) pod względem merytorycznym oraz finansowym. Analiza dokumentów strategicznych województwa pomorskiego jak i rządowych mających wpływ na pozyskiwanie środków zewnętrznych na działania społeczno-gospodarcze (Regionalny Program Strategiczny, Regionalny Program Operacyjny itp.).

    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
    • praca biurowa  – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, 
    • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    • praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami i wyjazdami służbowymi.

    5.  Wymagane dokumenty: 
    1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
    2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej  się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    3) kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia), 
    4) referencje, zakres obowiązków, oświadczenie lub inny dokument kandydata o posiadanym doświadczeniu przy realizacji projektów unijnych,
    5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
    6) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
    7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8) oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych. 
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.5.2021 na stanowisko Inspektor – samodzielne stanowisko  w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 18 marca 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego. 

W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl. 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w lutym 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

Wejherowo, dnia 02 marca 2021 roku

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa 
 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 03-03-2021 15:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-03-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Foryś 03-03-2021 15:07