Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończone] Inspektor ds. teletechnicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w 3/5 wymiaru czasu pracy (3/5 etatu)

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektor ds. teletechnicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w 3/5 wymiaru czasu pracy (3/5 etatu)

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

ZK.2110.1.2021

 

            Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Marek Tarasiuk zamieszkały w Gdańsku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Marek Tarasiuk spełnił wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

Wejherowo, dnia 9 kwietnia 2021 roku

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa 
 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
 


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

Plac Jakuba Wejhera 8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor ds. teletechnicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska 

w 3/5 wymiaru czasu pracy  (3/5 etatu)

 

ZK.2110.1.2021

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie: wyższe techniczne,
  2. wymagany profil (specjalność): teletechnik,
  3. doświadczenie zawodowe: minimum 5-letni staż pracy w budownictwie – nadzorowanie ikierowanie pracami w swojej branży przy min. 1 inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej,
  4. obligatoryjne uprawnienia – budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 
  5. umiejętności zawodowe – samodzielne prowadzenie procesu inwestycyjnego, znajomość prawa budowlanego, umiejętność kosztorysowania,  
  6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność
  7. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. Inne – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 

 

  1. Wymagania dodatkowe: brak

 

  1. Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami telekomunikacyjnymi, opiniowanie dokumentacji projektowej w ww. zakresie, koordynacja zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, sporządzanie sprawozdań, uczestnictwo w naradach z inwestorami branżowymi i wykonawcami, opiniowanie wniosków materiałowych.

Termin rozpoczęcia pracy od 04.05.2021 r.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca w terenie, nadzorowanie robót budowlanych na budowie,
  • praca biurowa (biuro budowy) – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • kontakt telefoniczny i osobisty z wykonawcą robót i projektantami,
  • praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami i wyjazdami służbowymi.

 

  1.  Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej  się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I : analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

           

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.1.2021 na stanowisko Inspektor ds. teletechnicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia  19 marca 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie:  ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w styczniu 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

Wejherowo, dnia 24 lutego 2021 roku

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa 
 mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 24-02-2021 13:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-02-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Foryś 24-02-2021 14:01