217/2010 15 listopad 2010
ZARZĄDZENIE NR 217/2010
Prezydenta Miasta Wejherowa
z dnia 15 listopada 2010 r.
w sprawie powołania koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU (Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika)
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
Na podstawie porozumienie z dnia 05 listopada 2010 roku zwartego pomiędzy Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji i Gminą Miasta Wejherowa, w sprawie przekazania do użytkowania sprzętu i aplikacji teleinformatycznychw ramach realizacji projektu indywidualnego pl.ID –„Polska ID karta”
Prezydent Miasta Wejherowa
zarządza, co następuje:
§ 1.
Wyznaczam Pana Roberta Pienczk na Koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.
§ 2.
Do zadań koordynatora należy:
- Koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
- Kontakty z Wykonawcą aplikacji ZMOKU
- Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
- Sporządzenie wykazu urzędników przewidzianych do szkolenia w zakresie obsługi aplikacji ZMOKU
- Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
§ 3.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Sekretarz Miasta Wejherowa.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
217 (PDF, 35.40Kb) | 2010-12-15 12:21:12 | 48 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wojciech Dzieliński Data wytworzenia:
15 gru 2010
Osoba dodająca informacje
Wojciech Dzieliński Data publikacji:
15 gru 2010, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Wojciech Dzieliński Data aktualizacji:
15 gru 2010, godz. 12:21