Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Miasta Wejherowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

  • Ewidencja spraw

Tagi

217/2010 15 listopad 2010

ZARZĄDZENIE NR 217/2010

Prezydenta  Miasta Wejherowa

z dnia 15 listopada 2010 r.

 

w sprawie powołania koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU (Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika)

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

Na podstawie porozumienie z dnia 05 listopada 2010 roku zwartego  pomiędzy Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji i Gminą Miasta Wejherowa, w sprawie przekazania do użytkowania sprzętu i aplikacji teleinformatycznychw ramach realizacji projektu indywidualnego pl.ID –„Polska ID karta”

 

 

Prezydent Miasta Wejherowa

zarządza, co następuje:

 

 

 

§ 1.

 

Wyznaczam Pana Roberta Pienczk na Koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

§ 2.

 

Do zadań koordynatora należy:

  1. Koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach wdrożenia aplikacji ZMOKU  w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
  2. Kontakty z Wykonawcą aplikacji ZMOKU
  3. Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
  4. Sporządzenie wykazu urzędników przewidzianych do szkolenia w zakresie obsługi aplikacji ZMOKU
  5. Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.

 

§ 3.

     Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Sekretarz Miasta Wejherowa.

 

§ 4.

Zarządzenie  wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
217 (PDF, 35.40Kb) 2010-12-15 12:21:12 48
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wojciech Dzieliński

Data wytworzenia:
15 gru 2010

Osoba dodająca informacje

Wojciech Dzieliński

Data publikacji:
15 gru 2010, godz. 12:21

Osoba aktualizująca informacje

Wojciech Dzieliński

Data aktualizacji:
15 gru 2010, godz. 12:21