Korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego.

 

Urząd Miejski w Wejherowie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz.U.2017.1824) zapewnia możliwość tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych.

Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U.2016.2046 z późn. zm.).

 

Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza na co najmniej trzy dni przed planowaną wizytą (termin uzgadnia Urząd z osobą uprawnioną, na zasadach określonych w ustawie).

Co zrobić, aby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego?

Jak dokonać zgłoszenia?

Za należyte zapewnienie obsługi osób niesłyszących, doświadczających trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się odpowiada Zastępca Kierownika Wydziału Ogólno-Organizacyjnego Pani Iwona Piastowska tel. (58) 677-70-07, adres e-mail: woo1@um.wejherowo.pl , pok.118 I piętro w budynku Urzędu ul. 12 Marca 195.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 01-02-2017 10:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-02-2017
Ostatnia aktualizacja: Marcin Trembowski 13-02-2018 13:27